Sunnuntaimuskari 21.4.2024

Sunnuntaisin on usein helpompaa järjestää aikaa yhdessäololle perheen ja lähimpien kanssa. Sunnuntaimuskarissa 0-6 -vuotiaat lapset pääsevät yhdessä aikuisensa kanssa laulamaan ja soittamaan musiikkipedagogin vetämässä muskarihetkessä. Lisäksi ohjelmaan mahtuu leikkihetki.

Sunnuntaimuskari pidetään Riihimäen vapaaseurakunnan tiloissa (Keskuskatu 3) sunnuntaisin Klo 16-16.45 toukokuun loppuun saakka (ei 31.3., 7.4. Ja 5.5).

Ensimmäinen muskarikerta on sunnuntaina 10.3. Mukaan voi tulla milloin vain ilman ennakkoilmoittautumista. Muskari on maksuton.

Nuorten Raamis ti 23.4. klo 18.00 Vapiksen alakerrassa. Tervetuloa!

Oletko miettinyt miksi olla seurakunnan jäsen? Mitä minä hyödyn siitä tai mihin sitoudun, jos liityn seurakunnan jäseneksi?

Haluamme järjestää mahdollisuuden saada vastauksen näihin kysymyksiin sekä näiden lisäksi siihen, millainen seurakunta Riihimäen vapaaseurakunta on. Mihin me olemme seurakuntana matkalla? Mikä on meidän näkymme? Kiinnostuitko? Ilmoittaudu mukaan Jarkolle viestillä tai soita. Koulutushetkeen osallistuminen ei velvoita sinua mihinkään. Koulutus järjestetään erikseen sovittavana ajankohtana, kun sille tulee tarvetta.

Voit täyttää jäseneksi ilmoittautumisen nyt myös sähköisesti osoitteessa:

liity.svk.fi

Sivulla voit valita jäsenyyden muodoksi

1. Perhejäsen
  2. Toiminnasta kiinnostunut
  3. Varsinainen jäsen

Koulutushetkessä käymme läpi edellä mainittujen lisäksi näiden jäsenyysmuotojen erot.

Olet tervetullut osallistumaan sellaisena kuin olet.